Gadekirke

Gadekirke Holstebro ønsker at bringe kirken og den åbne snak om Gud og livets store spørgsmål ud på gaden. Dette foregår ved hver fredag mellem 23 og 02  at tilbyde gratis kaffe og varm cacao på gaden overfor Jensens bøfhus og lige ved siden af Havanna pizza.

Formål:

• At være en velsignelse for mennesker vi møder på gaden i Holstebro
  • At tilbyde borgere i Holstebro en mulighed for en snak om Gud og livets store (og små) spørgsmål.
  • Vi vil gerne udfordre til at overveje Gud eksistens og udfordre til et møde med ham.

Værdier:

• Vi ønsker at udvise respekt for alle vi møder og deres tro og overbevisning, og presser ikke nogen til at tro på samme måde som os.
  • Vi ønsker at møde alle med Guds kærlighed, da vi tror, at Gud elsker alle.
  • Alle mennesker inklusiv os selv har syndet og brug for en frelser. Vi tror derfor, at alle har brug for Gud i deres liv, både som en frelser, men også som en ven i hverdagens liv.