Cellegrupper

I Holstebro Oasekirke har du mulighed for også at være en del af et lidt mindre fællesskab.

Cellegrupperne er et supplement til gudstjenesterne og består af  4 til 10 pers. I cellegrupperne er der mulighed for at dele tro og liv, på et mere personligt plan, end det er muligt til gudstjenesterne.

Hvor og hvornår cellerne mødes, hvordan programmet ser ud og om der er et bestemt emne de beskæftiger sig med, besluttes i den enkelte celle.

lles for grupperne er fokus bøn, bibelstudie og at dele liv og erfaringer med hinanden. Cellegrupperne er din mulighed for at blive en mere integreret del af fællesskabet og for at danne nære relationer i menigheden.

“Som ny i kirken er det en god måde hurtigt at lære nye at kende, og få en fast base.
Vi har en dyb fortrolighed og kan dele både de fantastiske ting i vores liv, også det som er svært.
Vi hjælper, trøster, opmuntrer og opbygger hinanden med Guds fantastiske ord til os og – ja deler livserfaringer.
Vi beder meget sammen og for hinanden, og vi kan til enhver tid sende en sms til hinanden hvis vi har brug for forbøn.
Jeg kan varmt anbefale at være med i en cellegruppe.”
Susanne, 52 år